Voorafgaand aan het strijdplan gesprek vragen we je een kort stappenplan inclusief vragenlijst te doorlopen om ons van de juiste informatie en benodigdheden te voorzien zodat niks ons in de weg staat om de samenwerking te starten.
Tijdens het strijdplan gesprek zullen opdrachtgever en de aangewezen accountmanager verder kennismaken en wordt de on-boarding kort nagelopen. In dit gesprek zal de accountmanager zijn/haar verdere vragen stellen om jouw bedrijf zo goed mogelijk te begrijpen. Met deze informatie wordt vervolgens samen met de opdrachtgever een plan gemaakt die de accountmanager vervolgens zal uitzetten binnen het team.
Bij Your Leads willen, streven en behalen we altijd de beste kwaliteit voor onze opdrachtgevers. Zo bieden wij enkel op maat gemaakte oplossingen die aansluiten bij de wensen en doelen die vooraf besproken zijn. Op deze manier halen wij het onderste uit de fles en bieden wij maximale resultaten.
Communicatie vinden wij erg belangrijk in onze samenwerkingen. Daarom vinden er regelmatig contactmomenten plaats waarin er even kort van gedachte wordt gewisseld over de voortgang van de samenwerking. Kort & bondig, want als opdrachtgever heb jij het al druk zat.
Wij vinden het belangrijk om de neuzen dezelfde kant op te houden. Daarom streven wij ernaar om minimaal eens in het kwartaal een face-to-face afspraak in te plannen, uiteraard afhankelijk van de wensen van de opdrachtgever. Tijdens deze periodieke afspraak houden we controle over de richting en bespreken we de relevante ontwikkelingen in de markt.
Als partner in groei zijn we bij Your Leads niet de beroerdste om ons nuchtere advies te geven over het wel of niet gebruiken van een bepaald platform, het doorschalen van bestaande strategieën of de te bewandelen route met je bedrijf.